HTML

Netes társkereső: Highway

Hölgyeknek és Uraknak, a Netes társkeresés, szerencsés esetben találás :) tapasztalatairól a Nők szemszögéből

Friss topikok

  • gaben1977: hmmm... ez egy nehéz műfaj, az tuti. Én is a napokban adtam fel a netes társkeresést, sejtem mit é... (2008.06.12. 16:22) Befejeztem
  • andibandi: Miért nem írsz annak, aki kedves volt és az elején leráztad? Mi bajod lehet? Én tuti írnék neki! C... (2008.01.09. 09:50) Szép remények... ég veletek :)
  • Highway: Elküldöm mélben. Azért ide mégsem írom le. :) (2008.01.05. 21:41) A kezdetek
  • gaben30: Egyszerű. írj neki. Örülni fog, hidd el. Amúgy tetszik a blog :-) (2008.01.04. 21:44) Mi a jó megoldás ?
  • Highway: Hát igen! Sajnos ez van. Én is ezt vallom. Inkább egyedül, mint egy üres kapcsolatban. Bár sokszor... (2007.12.17. 22:14) Csend van

Linkblog

Befejeztem

2008.06.02. 20:59 Highway

A netes társkeresésből részemről ennyi volt.

Egy újabb csalódás után azt hiszem elég volt. Nem bagyok kudarc kereső. Engem ez nem visz előre. Inkább elkedvtelenít.

A legutolsó kapcsolatom kb. 3 hétig tartott. És végül összeegyeztethetelen ellentétek miatt szakítottunk. Vagy én vele? Már nem tudom. De nem is fontos.

Ha valaki 3 heti járás után még azt gondolja, hogy én nem vagyok elég jó, hogy a barátainak bemutasson, akkor sajnálom. Nekem teljesen természetes, hogy ha találkozna rokonommal, barátommal, akkor bemutatnám, és nem félnék közéjük vinni. Na és ha 2 hónap múlva nem lesz? Ez is benne van a pakliban. De talán a másiknak jól esne, ha életem részének tekinteném, míg velem van. Mellettem van. Nos engem nem tekintett annak. Már nem tudom minek tekintett, de ez szintén nem fontos. Jó tanács. Ikrek jegyűvel  ne kezdjetek. Csak ha készek vagytok arra, hogy egyik percben nyaralni menne veled, másik nap, vagy 10 perccel később pedig már nem vagy az élete része. Valaki régen azt mondta, nem bírja a kettőséget az ikrekben. Akkor nem tudtam mire gondolt. Ma már tudom. De ilyen áron...

Nem akartam elvenni a függetlenségét. Nem akartam  bezárni. Szerintem ez is csak jó ok volt arra, hogy ne kelljen elköteleződni.

Tényleg megbocsáthatalan dolog az, hogy ennyi idő utána szülinapi buliján én is ott szerettem volna lenni, vele együtt..... Ja. Az.

Megint egy defektes. Aki fél elkötelezni magát, az amúgy igen hosszúra engedett pórázon.

Na mindegy. Hagyjuk. Vége. Ennek is. És immár végleg.

Leszek inkább leszbi. Vagy apáca. ELegem volt, abból, hogy mennyi pasi sebzett már meg.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://netrandi.blog.hu/api/trackback/id/tr79500147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gaben1977 2008.06.12. 16:22:17

hmmm... ez egy nehéz műfaj, az tuti. Én is a napokban adtam fel a netes társkeresést, sejtem mit érzel. Valahogy nekem sem jött be.
Sok sikert élőben!
süti beállítások módosítása